Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Nelíbí se Vám u nás nakoupené zboží, nebo jste si koupi vůbec rozmysleli? Jednoduchým způsobem nám zboží pošlete během 14 dnů zpět. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás prosím (písemně, e-mailem nebo telefonicky), že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a my Vám následně potvrdíme, jakým způsobem můžete zboží vrátit. Náklady na vrácení zboží nese vždy spotřebitel, pokud není s prodejcem dohodnuto jinak.

Před odesláním zásilky je nutné vyplnit on-line Formulář - odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání zboží

Patrik Danda - Biocare
Karla Hlaváčka 2342/4
Praha 8 - Libeň
180 00

Reklamace:
V případě reklamace postupujte stejně, jako při vrácení zboží ve 14 dnech. 
Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní.

KDY NELZE REKLAMOVAT

Prodávající prohlašuje, že zboží nelze reklamovat v těchto případech:
- vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením
- vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením
- vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

U jantarových korálků reklamaci lze využít do 45 dní od vyexpedování objednávky. Na použité a opotřebované výrobky se reklamace nevztahuje z důvodů nemožnosti prokázání mechanického či jiného poškození spotřebitelem (např. rozkousnutí dítětem, prasklý jantar, přetržení šňůrky apod.) 

Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.

V případě že zákazník přebírá zásilku od dopravce (ne prodejce), je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.

V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

JAK OZNÁMIT REKLAMACI

V žádném případě nám zboží nezasílejte předem bez našeho potvrzení. Taková zásilka námi nebude přijata.
Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. Doporučujeme vrácené zboží pojistit, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu.

Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit telefonicky nebo emailem, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.

eshop@biocare.cz
721782559

Před odesláním zásilky je nutné vyplnit on-line Formulář - reklamace

V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy)

Z hygienických důvodů není možné vracet použité náušnice. Pokud zákazník toto zboží vyzkouší tak, že náušnice vloží do propíchnutého ušního boltce, není z hygienických důvodů možné odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě (§ 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. 

Záznamy nebyly nalezeny...