Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Nelíbí se Vám u nás nakoupené zboží, nebo jste si koupi vůbec rozmysleli? Jednoduchým způsobem nám zboží pošlete během 14 dnů zpět. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás prosím (písemně, e-mailem nebo telefonicky), že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a my Vám následně potvrdíme, jakým způsobem můžete zboží vrátit. Náklady na vrácení zboží nese vždy spotřebitel, pokud není s prodejcem dohodnuto jinak.

Před odesláním zásilky je nutné vyplnit on-line Formulář - odstoupení od smlouvy

Adresa pro zaslání zboží

Patrik Danda - Biocare
Karla Hlaváčka 2342/4
Praha 8 - Libeň
180 00

Reklamace:
V případě reklamace postupujte stejně, jako při vrácení zboží ve 14 dnech. 
Reklamační proces může trvat nejdéle 30 dní.

KDY NELZE REKLAMOVAT

Prodávající prohlašuje, že zboží nelze reklamovat v těchto případech:
- vada vzniklá na věci je způsobena běžným opotřebením
- vada zboží je způsobena zákazníkem a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, údržbou či mechanickým poškozením
- vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího

U jantarových korálků reklamaci lze využít do 45 dní od vyexpedování objednávky. Na použité a opotřebované výrobky se reklamace nevztahuje z důvodů nemožnosti prokázání mechanického či jiného poškození spotřebitelem (např. rozkousnutí dítětem, prasklý jantar, přetržení šňůrky apod.) 

Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.

V případě že zákazník přebírá zásilku od dopravce (ne prodejce), je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci.

V případě shledání porušení přepravního obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí nebo poškození zásilky nemusí (doporučujeme!) zákazník zásilku od přepravce převzít. Taková odmítnutá zásilka bude vrácena prodávajícímu, který na jejím základě vyexpeduje na své náklady v nejkratším možném čase náhradní produkty.

JAK OZNÁMIT REKLAMACI

V žádném případě nám zboží nezasílejte předem bez našeho potvrzení. Taková zásilka námi nebude přijata.
Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení. Doporučujeme vrácené zboží pojistit, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu.

Zákazníkům doporučujeme nejprve se obrátit e-mailem, kde se s Vámi pokusíme najít co nejoptimálnější řešení Vašeho problému.

e-shop@biocare.cz

Před odesláním zásilky je nutné vyplnit on-line Formulář - reklamace

V případě odstoupení od kupní smlouvy má spotřebitel nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší nabízené výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy)

Z hygienických důvodů není možné vracet použité náušnice. Pokud zákazník toto zboží vyzkouší tak, že náušnice vloží do propíchnutého ušního boltce, není z hygienických důvodů možné odstoupení od smlouvy ve 14denní lhůtě (§ 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. 

Záznamy nebyly nalezeny...

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení